اینفوگرافیک- استراتژی های ممکن برای تولید محصولات فرهنگی با مخاطب جهان اسلام

  • چاپ
  • ایمیل
  • دسته : معاونت پژوهشی ,
  • منتشر شده در :
  • آخرین به روز رسانی در :

دومین جلسه از سلسله نشست های راهبردی مشهد 2017 که تیرماه 94 با حضور مهدی فیروزان مدیرعامل موسسه شهر کتاب در پژوهشکده ثامن برگزار شد به بحث و تبادل نظر درباره اقتصاد فرهنگ و پتانسیل های فرهنگی مشهد در 2017 اختصاص داشت. اینکه "مشهد؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام" به چه ویژگی از جهان اسلام  می ­تواند پاسخ دهد، مهم ترین موضوع مورد بحث در این نشست بود  که ایجاد فرهنگ در کنار ایجاد نیاز آن، یک راه حل پیشنهادی بود. اما این فرهنگ چیست و چطور می توان به طراحی و مهندسی آن پرداخت؟ در اینفوگرافیک زیر سعی شده تصویر روشن تری از مباحث و نتایج این موضوع ارائه شود